Kim jesteśmy
Nova Spółka Cywilna Marek Fosiewicz, Marcin Sadkowski
ul. Juliusza Słowackiego 78, 26-600 Radom, Polska
NIP 9482652839, REGON 541649718
www.novahotel.pl | marketing@novahotel.pl
Rozdział 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Nova Spółka Cywilna Marek Fosiewicz, Marcin Sadkowski z siedzibą w Radomiu (26-610), ul. Juliusza Słowackiego 78, NIP 9482652839 („Hotel Nova” lub „Usługodawca”). Miejscem prowadzenia działalności gospodarczej oraz adresem do doręczeń jest Hotel Nova, ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom.
- Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem:
– poczta: ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom,
– e-mail: marketing@novahotel.pl,
– telefon: +48 790 707 085. - Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
Rozdział 2. Zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Usługodawca świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
– przyjmowanie rezerwacji usług hotelowych,
– udostępnianie linków do płatności online,
– obsługę płatności online za pomocą operatora płatności Tpay. - Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną (tj. usługi rezerwacji) zostaje zawarta w momencie jej dokonania. Umowa o świadczenie usług hotelowych zostaje zawarta na warunkach określonych w Rozdziale 3.
Rozdział 3. Warunki zawarcia i realizacji umów
- Rezerwacja usług hotelowych następuje poprzez:
– kontakt z recepcją (telefoniczny, mailowy),
– otrzymanie i opłacenie linku do płatności online,
– w przyszłości – poprzez system rezerwacyjny dostępny na stronie www.novahotel.pl - Rezerwacja jest uznawana za gwarantowaną w momencie zaksięgowania płatności (zadatku lub pełnej kwoty) na rzecz Usługodawcy.
- Ceny usług hotelowych wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. W przypadku płatności w walutach obcych mogą wystąpić różnice kursowe wynikające z przeliczeń operatorów płatniczych.
- Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny, a na żądanie Klienta – faktura VAT.
- Umowa o świadczenie usług hotelowych pomiędzy Hotelem a Klientem zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie rezerwacji i zaksięgowanie wpłaty (zadatku lub pełnej kwoty).
Rozdział 4. Płatności
- Dostępne formy płatności:
– gotówką lub kartą w recepcji hotelu,
– przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy,
– płatność online obsługiwana przez operatora płatności Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, NIP 7773061579). - W przypadku płatności online Klient zostaje przekierowany do systemu Tpay lub otrzymuje indywidualny link płatniczy.
- Tpay jest w tym zakresie odrębnym administratorem danych osobowych Klienta. Operator TPay przetwarza dane osobowe Klienta niezbędne do wykonania płatności, w tym w celu weryfikacji płatności, realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności ustawy o usługach płatniczych oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Przetwarzanie danych przez TPay odbywa się zgodnie z jego polityką prywatności dostępną pod adresem: https://tpay.com/polityka-prywatnosci
Rozdział 5. Zmiany i anulacje
- Zasady zmiany lub anulowania rezerwacji zależą od wybranej oferty i są każdorazowo podawane do wiadomości Klienta w momencie rezerwacji oraz w otrzymanym potwierdzeniu.
- Jeżeli w potwierdzeniu rezerwacji nie wskazano inaczej, rezerwacje indywidualne mogą być anulowane bezpłatnie do 48 godzin przed planowanym przyjazdem.
- Oferty promocyjne, rezerwacje w okresach świątecznych, na imprezy masowe lub o charakterze bezzwrotnym podlegają zaostrzonym zasadom. Informacja o braku możliwości anulowania, opłacie manipulacyjnej lub niezwrotnym zadatku jest wówczas wyraźnie wskazana w ofercie oraz w potwierdzeniu rezerwacji.
- Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej (e-mail na adres: marketing@novahotel.pl).
- W przypadku skutecznego anulowania rezerwacji na warunkach przewidujących zwrot, środki zostaną zwrócone na ten sam instrument płatniczy, który został użyty do dokonania transakcji, w terminie do 14 dni od dnia anulowania. Czas faktycznego zaksięgowania zwróconych środków na koncie Klienta zależy od jego banku lub operatora płatniczego.
Rozdział 6. Reklamacje
- Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących realizacji usług hotelowych lub płatności.
- Reklamacje należy kierować na adres e-mail: marketing@novahotel.pl lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
- Jeżeli rozpatrzenie reklamacji w tym terminie nie jest możliwe, Klient zostanie poinformowany o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi.
Rozdział 7. Prawo do odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku umowy o świadczenie usług noclegowych, jeżeli umowa wyznacza dokładną datę lub okres jej wykonania.
- Oznacza to, że standardowe rezerwacje z określoną datą przyjazdu i wyjazdu nie podlegają 14-dniowemu terminowi do odstąpienia od umowy. Zasady anulowania i zwrotu środków reguluje Rozdział 5 niniejszego Regulaminu.
Rozdział 8. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności usług rezerwacyjnych wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od niego (np. przerwy w dostępie do Internetu, siła wyższa).
- W przypadku, gdy realizacja usługi okaże się niemożliwa z winy Usługodawcy, Klientowi przysługuje zwrot dokonanych wpłat.
- Zwrot środków wyczerpuje wszelkie roszczenia Klienta wobec Usługodawcy w związku z niewykonaniem umowy.
Rozdział 9. Ochrona danych osobowych
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Polityka prywatności Hotelu Nova, dostępna na stronie www.novahotel.pl
- Korzystając z usług rezerwacji i płatności online, Klient akceptuje zasady zawarte w Polityce prywatności.
Rozdział 10. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.novahotel.pl