Przejdź do treści
Strona główna » Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Kim jesteśmy

Nova Spółka Cywilna Marek Fosiewicz, Marcin Sadkowski
ul. Juliusza Słowackiego 78, 26-600 Radom, Polska
NIP 9482652839, REGON 541649718
www.novahotel.pl | marketing@novahotel.pl

Rozdział 1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Nova Spółka Cywilna Marek Fosiewicz, Marcin Sadkowski z siedzibą w Radomiu (26-610), ul. Juliusza Słowackiego 78, NIP 9482652839 („Hotel Nova” lub „Usługodawca”). Miejscem prowadzenia działalności gospodarczej oraz adresem do doręczeń jest Hotel Nova, ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom.
  2. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem:
    – poczta: ul. Narutowicza 9, 26-600 Radom,
    – e-mail: marketing@novahotel.pl,
    – telefon: +48 790 707 085.
  3. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Rozdział 2. Zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
    – przyjmowanie rezerwacji usług hotelowych,
    – udostępnianie linków do płatności online,
    – obsługę płatności online za pomocą operatora płatności Tpay.
  2. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną (tj. usługi rezerwacji) zostaje zawarta w momencie jej dokonania. Umowa o świadczenie usług hotelowych zostaje zawarta na warunkach określonych w Rozdziale 3.

Rozdział 3. Warunki zawarcia i realizacji umów

  1. Rezerwacja usług hotelowych następuje poprzez:
    – kontakt z recepcją (telefoniczny, mailowy),
    – otrzymanie i opłacenie linku do płatności online,
    – w przyszłości – poprzez system rezerwacyjny dostępny na stronie www.novahotel.pl
  2. Rezerwacja jest uznawana za gwarantowaną w momencie zaksięgowania płatności (zadatku lub pełnej kwoty) na rzecz Usługodawcy.
  3. Ceny usług hotelowych wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. W przypadku płatności w walutach obcych mogą wystąpić różnice kursowe wynikające z przeliczeń operatorów płatniczych.
  4. Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny, a na żądanie Klienta – faktura VAT.
  5. Umowa o świadczenie usług hotelowych pomiędzy Hotelem a Klientem zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie rezerwacji i zaksięgowanie wpłaty (zadatku lub pełnej kwoty).

Rozdział 4. Płatności

  1. Dostępne formy płatności:
    – gotówką lub kartą w recepcji hotelu,
    – przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy,
    – płatność online obsługiwana przez operatora płatności Tpay – Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (pl. Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, NIP 7773061579).
  2. W przypadku płatności online Klient zostaje przekierowany do systemu Tpay lub otrzymuje indywidualny link płatniczy.
  3. Tpay jest w tym zakresie odrębnym administratorem danych osobowych Klienta. Operator TPay przetwarza dane osobowe Klienta niezbędne do wykonania płatności, w tym w celu weryfikacji płatności, realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności ustawy o usługach płatniczych oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Przetwarzanie danych przez TPay odbywa się zgodnie z jego polityką prywatności dostępną pod adresem: https://tpay.com/polityka-prywatnosci

Rozdział 5. Zmiany i anulacje

  1. Zasady zmiany lub anulowania rezerwacji zależą od wybranej oferty i są każdorazowo podawane do wiadomości Klienta w momencie rezerwacji oraz w otrzymanym potwierdzeniu.
  2. Jeżeli w potwierdzeniu rezerwacji nie wskazano inaczej, rezerwacje indywidualne mogą być anulowane bezpłatnie do 48 godzin przed planowanym przyjazdem.
  3. Oferty promocyjne, rezerwacje w okresach świątecznych, na imprezy masowe lub o charakterze bezzwrotnym podlegają zaostrzonym zasadom. Informacja o braku możliwości anulowania, opłacie manipulacyjnej lub niezwrotnym zadatku jest wówczas wyraźnie wskazana w ofercie oraz w potwierdzeniu rezerwacji.
  4. Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej (e-mail na adres: marketing@novahotel.pl).
  5. W przypadku skutecznego anulowania rezerwacji na warunkach przewidujących zwrot, środki zostaną zwrócone na ten sam instrument płatniczy, który został użyty do dokonania transakcji, w terminie do 14 dni od dnia anulowania. Czas faktycznego zaksięgowania zwróconych środków na koncie Klienta zależy od jego banku lub operatora płatniczego.

Rozdział 6. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących realizacji usług hotelowych lub płatności.
  2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: marketing@novahotel.pl lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
  4. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji w tym terminie nie jest możliwe, Klient zostanie poinformowany o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi.

Rozdział 7. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku umowy o świadczenie usług noclegowych, jeżeli umowa wyznacza dokładną datę lub okres jej wykonania.
  2. Oznacza to, że standardowe rezerwacje z określoną datą przyjazdu i wyjazdu nie podlegają 14-dniowemu terminowi do odstąpienia od umowy. Zasady anulowania i zwrotu środków reguluje Rozdział 5 niniejszego Regulaminu.

Rozdział 8. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępności usług rezerwacyjnych wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od niego (np. przerwy w dostępie do Internetu, siła wyższa).
  2. W przypadku, gdy realizacja usługi okaże się niemożliwa z winy Usługodawcy, Klientowi przysługuje zwrot dokonanych wpłat.
  3. Zwrot środków wyczerpuje wszelkie roszczenia Klienta wobec Usługodawcy w związku z niewykonaniem umowy.

Rozdział 9. Ochrona danych osobowych

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Polityka prywatności Hotelu Nova, dostępna na stronie www.novahotel.pl
  2. Korzystając z usług rezerwacji i płatności online, Klient akceptuje zasady zawarte w Polityce prywatności.

Rozdział 10. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.novahotel.pl