Przejdź do treści
Strona główna » Regulamin hotelu

Regulamin hotelu

Dyrekcja Hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który służy ma zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin dotyczy wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji Hotelu.

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na dobę.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00.
  3. Jeśli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy zgłasza w recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Opóźnione wymeldowanie bez wcześniejszego zgłoszenia będzie wiązać się z dodatkowymi opłatami.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  7. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  8. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
  9. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    – warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
    – bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu;
    – profesjonalną i uprzejmą obsługę;
    – sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie;
    – w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  10. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    – udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą;
    – budzenie o wyznaczonej godzinie;
    – przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gości w hotelu;
    – przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
  11. Pobyt dzieci do 4. roku życia jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka niemowlęcego w miarę dostępności – koszt dostawki do uzgodnienia, opłata 20 zł/doba.
  12. Zwierzęta domowe są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
  13. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  14. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
  15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  16. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
  17. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
  18. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  19. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  20. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.
  21. W pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia pod karą grzywny wysokości 500 zł.
  22. Ze względów na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek, elektrycznych czajników i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  23. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
  24. W Hotelu nie toleruje się braku szacunku, agresji, pijanstwa, obrażania personelu, awantur, krzyków. Każdy Gość, który swoim zachowaniem wzbudza dyskomfort, lęk, poczucie braku bezpieczeństwa u innych Gości może zostać usunięty z hotelu. Ostateczne decyzje w sprawach spornych podejmuje Dyrektor Hotelu lub Kierownik Recepcji.
  25. Jeśli Gość jest pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających i zakłóca pobyt innych Gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty.
  26. W przypadku naruszenia postanowień przez wyjeżdżającego Gościa, recepcja hotelowa może pobrać opłatę za dodatkowy dzień pobytu oraz za naprawę szkód.
  27. Rzeczy pozostawione przez Gościa (zapis na liście rzeczy znalezionych w recepcji) będą przechowywane przez hotel przez okres 1 miesiąca. Po tym terminie przechodzą na własność hotelu. Koszt odesłania rzeczy na wskazany przez Gościa adres pokrywa Gość.